Photobucket Photobucket

Friday, December 10, 2010

WTF ! Yuckkkkkkkk !

astaghfirullahalazim . apa yang berlaku kat aku ngan kawan-kawan aku arini memang tak boleh di lupakan !
memang kitorang tak sangka betol perkara berlaku kat kitoranggg ! ewww! yucckkk ! nak termuntah aku !

semestinya u all tertanya-tanya pa yang berlaku kan ?


after class pagi tadi, aku n kawan-kawan aku rilek kat wonderland . port tempat biasa kitorang lepak masa gap . then jam 11.30 lebih kurang lah, kitorang nak g beli makanan. mula-mula ingatkan nak beli coleslaw kat nurses cafe . tapi cek-cek takde . so kitorang gi lah tempat yang ada jual popia basah sebab ada member kirim. tengah syok-syok berjalan gi kedai tue, tiba-tiba je ada seorang laki yang bawak motosikal panggil kitorang and tanya cam nie " tumpang tanye, ini taman ape .?" mase dia tanye tue kitorang terpandang kat bawah then ternampak sesuatu yang tak patut kitorang nampak . nak tahu apa? kitorang nampak laki tue tengah melancap dengan dia punya anu tengah tutttttt ngan kelua pa yang tak patut. membe aku, ika n mel trus blari kat depan, aku n ana mula-mula tue blur sebab takperasan memula tue, then bila tengok tue, trus aku berlari sambil menjeritttt ! gila lahhhh ! astaghfirullahalazimmmmmm. first aku nampak orang wat benda macam tue ! sangat menjijikkan dan buat aku nak muntah ! SUMPAH ! kitorang takjadi beli makanan then terus balik wonderland. aku n membe-membe semua nak termuntah ngan TRAUMA betul ! geliiiiii ! seram, takut, geli semua ada perasaan aku nie ! seakan-akan nightmare jek ! memang takleh blah !


benda nie just happen setengah jam yang lepas .
aku, ana, mel ngan ika . aku takkan lupa nightmare yang berlaku kat kite nie !
Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef