Sunday, January 9, 2011

Mom, can I go back sarawak this chinese new year holiday ?

Assalamaualaikum wbt .

entry aku kali nie berunsur ke'emo'an sikit. sikit ke? hahhahha. banyak je aku nampakkkk.
mak, nak balik kampung la. tahun baru cina nie ek? takpun gawai ek ?taun mak aku jawab apa? mak aku jawab camnie haaa.

ekinn, aritue dah mak gitau raya nanti baru balik kan ? 





*sedih nye. raya ? bulan apa? bulan 8 ? ada 8 bulan lagi la aku nak balikkkk ! waaaaaa. tak sanggup aku.
tapi aku kena paham jugak bajet mak ayah aku kan ? yerr. aku faham. terpaksa la aku berkorban sampai bulan 8 baru balik sarawak nie . i already & always miss my family , village & especially my hubby. awwww. gatai la ko ekinn. tampa kang ! hahahahaha.


& now aku nak balik kl, tak suka praktikal outstation la. memenatkan. but the lucky is got the good clinical instructor.  ada 3 minggu lagi nak balik, cepat la masa berlalu. aku rindu bilik aku >.< & sebab aku tak suka outstation , confirm duit aku cepat habis. aku nie susah nak bajet duit, bajet membazir ada laaa. hahahhaha. merapu  jer ko ekinn. 

k lah, thanks reading for this yucky entry from me. hahhahah. 


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef