Friday, November 19, 2010

SELAMAT HARI RAYA QURBAN ALL :)


Assalamualaikum wbt .
entri sy kalini pasal raya haji je la . tadak papa spesel pon kot . BOSAN .
actually dah lepas da . tapi maseh dalam bulan haji jugak kan kan? takpa ta tue. hehe.
hmm. raya haji tahun ni macam tahun lepas gak, raya haji di perantauan . kat KL je . huh .
langsung tak rasa macam raya je . tapi ok ckit kot tahun ni sy pakai baju kurung. wana "merun" u.
tapi bukan sy punya. membe punya . "takmalu kan ?" bukan tadak baju la, tapi baju sume tggal kat sarawak. sedih nye . beraye kat umah kak sue . tapi KOSONG je . bukan tadak makanan. tapi,
tadak kawan2 . huuuuuu` espcially family n si die .




Ni la gambar raya. Muka senyuman plastik. HAHA :)


Kontrol ayu la konon . HAHA. Yes, Im chubby :)

tabanyak gambar pon. hehe. gambar raya kat kpg baru smngat nak snap snap ! lagi2 kalau n si die ! haha.
k lah. tadak papa dh sy nk share2 neh. SELAMAT HARI RAYA QURBAN ols. 
 .
 .
 . 
 .
Lot's of love , Ekinn Zhareef .




Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

2 comments:

  1. kacak layout nya aih. kiutt! hai chubby. ekekeke.
    salam aidiladha lil. :D

    ReplyDelete
  2. haha. thanks sis. aok la. yes sis? haha

    ReplyDelete

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef