Photobucket Photobucket

Wednesday, December 22, 2010

Khas buat torang ;[

assalamuaikum wbt .





okaylah. malas ku mok kaka papa gik. & aku malas malas malas nak beridup ngan life ku camtok gik. lelah aku tauk. okay, aku tauk aku bukan kawan yang baik, aku jaik kan kan ? jangan madah sik okay? semua orang sik suka aku, ok i admit that . torang tauk sik dalam aku berkawan aku mok jaga ati semua kawan aku, but i cant ., maybe kadang aku bguro ngan torang ,torang terasa hati nak? ok, im sorry kay. tp torang nang sik suka ngan aku pun nak? masa aku senang gik aku sik banyak kawan, patah gik aku susah nak? lagik lah sikda. torang mok judge aku, koti torang la kay . aku terimak. tapi jangan hipokrit depan aku, mun sik suka, buang aku jaoh-jaoh dari hidup torang bah . aku sentiasa molah salah ngan kawan aku. sorry lah pada sapa-sapa yang pernah aku sindir dalam fb aku & torang terasa. aku mintak maap banyak-banyak. mun torang sikmok maapkan , sik pa lah kay. up to torang lah kay . terus trang aku padah , aku siksuka orang kawan ngan aku bsebab. aku bencik la.bab da kawan aku kawan ngan aku, untuk take advantage jak.or akujak yang paranoid? kinek semua orang sik layan aku. okay lah. sik pa kay. salah aku nak? aku mintak maap . aku kadang-kadang find new friend ngan make friendly ngan org, but still the same .aku tok jaik kah ? maybelah kan. mun sik, sik torang polah ku daktok. sometimes aku tolong kawan aku, bagik nasihat kat kawan aku, tp apa aku dapat? aku gik yang jaik. sikpa lah kay. i accept that . aku maok jaga ati torang, but no chance . kadang-kadang aku anggap kawan aku macam beradik aku, sebab aku sikda beradik pompuan .tapi giney mok polah mun torang dah kawan gik sik selesa ngan aku, patah gik maok anggap beradik. tadik aku tego kawan aku, senyum ngan kawan aku, but pa ku dapat? muka sinis. yes, ya yg aku dapat. sorry mun ku da molah salah kay. aku siktauk apa salah aku. mun aku bena-bena da molah salah ngan torang, padah lah ngan aku. aku dah cukup tension dah tok . ngan aku malas maok luah ngan sapa-sapa. aku dapat taip sambil menangis jak. ya jak dapat aku polah. aku selalu mok perbaiki dirik aku supaya kawan aku selesa ngan aku. tp masih sama juak. okay fine, aku dah mengalah . aku tauk aku banyak sakitkan hati torang. memang padan juak muka aku tok ou ? jaik gilak ngan orang, ya orang layan aku pa tok kan? untuk semua kawan-kawan aku, aku mintak maap banyak-banyak ahh. aku salu sakitkan hati torang .ngan paen, im sorry sebab salu polah salah kat b kay. AKU MINTAK MAAP, BYE .
Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef