Photobucket Photobucket

Monday, December 13, 2010

Shopping and mall =.=

Assalamualaikum wbt .

haaa. kali ni aku nak share pasal tempat aku selalu shopping nie haa :D
aku nie kalo ada duit jer, mesti nak shopping ! ye la kan. POMPUAN . hahahaha .
kalo aku gi raon kl kan, aku suka pergi certain tempat jer. okay, check it out !

TIMES SQUARE
nie biasanya tempat pertamaaku pegi sebab kat sinie la salu sale, aku suggest kat korang kalo g kl ajak la family korang shopping kat sini tau ! kat sini selalu sale . i think everyday sale ! bagi sesapa yang suka kan dress, banyak dress new arrival yang murah kat sini . harga nya lebih kurang rm20-rm25 macam tue je. murah je kan ?


nie la times square dari dalam. ada brapa tingkat ntah. aku pun tak kira.
tapi times square nie besa taw :D

haaa. yang nie theme park dalam times square .
best taw. macam kat genting ! sorang masok baya rm37 je !
main dari pagi sampai malam pun tak kesah .
ada roller coaster ngan macam-macam lagi . nak maen? g lah !

MID VALLEY
yang aku jarang pegi sebab jaoh sikit dari tempat aku tinggal. tapi aku penah g kat sini. memang bestt.
senang nak cari barang branded tau kat sini ! barang-barang converse pa semua lah . 
kadang-kadang aku suka jugak beli barang branded. tue pun masa duit ptptn kelua (kantoi )

nie centre of mid valley . kat sini senang nak sesat.
bagi aku laa. haha. sebab aku jarang g sini .
tp, rugi kalo tak g sini .

THE MINES
kat sini pun besssttttt sesangat taw ! kat tingkat bawah ada tempat belayar nek kapal pusing the mines. bessttt. tapi aku tak penah lagi. nanti aku nak gi lah, tunggu hubby aku gi sini lagi :D weeeeee.
then, kalo nak carik hp terlatest, carik jer kat sini. 

nie la tempat belayar kat dalam the mines.
wei, aku nak g lah !mesti !





okay. tue mall yang aku suka lah kalo aku kat kl. kalo tempat tanah tumpah darah ku pulak.
( ofcourse la SARAWAK tercinta yer), 

PARKSON RIA, SIBU
if di sibu, aku suka gi parkson. bapak aku suka bawak aku kat situ.
aku suka gi lea centre, bab baju adidas kat situ boleh tahan cantik :) i like . ngan bapak aku suka ajak aku g kedai levis kat situ .


nie la parkson sibu .
tehee>.< lama dah aku tak g sini.
rindu aku nak g porsche :D

PREMIER,SIBU
kat sini biasanya tengok wayang then bapak aku selalu g kedai kasut kat situ,
kat sini aku tak minat sangat, just kedai kasut lea centre kat sini je aku pegi .
then tengok wayang ler !

ni gambar dari lua waktu malam.
cantik kan?
premier ni berdepan ngan singapore chicken rice kat sibu.
bapak aku suka ajak aku makan kat situ. tehee >.<
(asyik2 bapak aku je) 



if d kuching, aku taktau sangat la mall die . just penah g certain-certain jek.
( ketinggalan betol ) haha.
aku peduli hapa kan ?
haaa. yang nie mall kat kuching yang aku penah gi ngan aku berkenan .

THE SPRING
if u all gi kuching, confirm penah gi kat sini kan ? teheee .

kat sini aku penah beli baju tshirt biase jek . 
>.<

BOULEVARD
if pasal makan, aku suka gi boulevard, aku suka makan abc . haha. 
aku suka makan nasik campo kat sini . if kat spring, makanan dia tak sedap sangat la .

boulevard nie dekat n stesen bas.
aku g kat sini makan je la. hehehe.




ngan hubby aku suka pesan kat aku, kalo kita g shopping, beli ikut keperluan, bukan ikut kehendak .
tapi, kalo dah "shopping" , semuanya ekot kehendak. hahaha. jiwa wanita memang suka shopping kan ?

aku share tempat yang bagi aku best nie, untuk promote jugak. haha. 
tapi aku nak share jugak la mana tempat yang aku rasa best :D
boleh jugak korang share kat aku mana mall korang rasa best kan? bagitau aku okay ?

okay, nie jek entry aku kali nie yer .
thanks for reading.
.
.
.
.
lots of love, Ekinn Zhareef .








Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef