Photobucket Photobucket

Monday, January 24, 2011

Sad plus Upset

Assalamualaikum wbt .

kenapa nie, kenapa nie, kenapa nie ?



*macam nie ke muka aku sedehh ? muka aku lagi buruk dari nie kalo aku sedeh taw :'(



aku tak jadi balik sarawak cuti tahun baru cina nie ! first aku gembira sangat sebab tiket flight mas ada offer sampai hujung tahun, then bila nak beli, FULL dah ! kecewa nya aku.
nak naik air asia ? jangan tanya lah , 1000++ kot, ko sanggup beli ? untuk balik seminggu je kot.
kang tak makan family aku kat kampung, siapa salah? aku jugak kan kan ?


frust menonggeng aku gamak nya. sampai tertonggeng-tonggeng aku ha !


*kalo aku buat muka frust macam nie boleh tak ? lubang hidung 2 inchi. eee. takmao aku


takpa lah, dah takda rezeki nak balik nak wat camne kan kan ?
duduk umah je lah aku cuti tahun baru cina ni yerkkk.
boleh save duit parent aku jugak kan *think positif


p/s tak sabar nak balik kl nie >.<


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

7 comments:

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef