Photobucket Photobucket

Wednesday, November 24, 2010

Adek ku yang HYPERACTIVE .

assalamualaikum wbt .
bukan pasal family tree o papa. aku rindu kat family aku yang jaoh di mata . thats it .

semalam mak aku send pic adek bongsu aku ambik sijil tadika.
adek aku pakai baju konvokesyen tue. haha. kiud betol . rindu aku dengan adek HYPERACTIVE aku tue.
semua orang yang penah jumpa dia confirm cakap dia neh ganas n active sangat-sangat ,
even dia adek tiri aku, aku sayang kat dia. sayang sangat. tapi aku tak lupa la kat adik kandung aku . adek aku yang sekepala ngan aku tue. haha. kalo part mengumpat, nom 1 >.< hahaha.

adek aku yg bongsu tue nama dia IWAN . aritue kan, dia g umah membe mama . yang ada bela kucing.
dalam diam dia ambik kucing tue, dia letak dalam beg sekolah dia. dia letak bawah sekali lepas tue tindih ngan barang-barang dia. dahla anak kucing tue baru lahir seminggu . nasib bek tamati tau. mama tatau pon dia ambik kucing tue, sampai jek rumah, tekejut mama aku tengok. hahahahaha.
tapi dia penyayang jugak kat anak kucing tu tau. tapi, penyayang pon kasar juak . nama anak kucing tue "ARE-ENG" . haha. dia sendiri bagi nama tue. kalo part nak bagi susu, dia guna syringe yang aku bawak dari hospital. dia paksa kucing tue minum. haiyooooo. kesian tengok anak kucing tu. bila anak kucing tue nak tido, dia kacau . bila kucing tue tanak tido dia paksa soh tido. tapi, lepas 3 minggu kalo tak silap, dia bagitau kat mama soh hanta balik kucing tue kat umah membe mama . hahaha. dia tanak jaga dah. budak-budak katakan .bukan nak bela betol-betol .

penah sekali masa dia g tadika kan, cikgu tadika cakap dia tumbok sorang dak pompuan.
mama tekejut betol. dia marah sebab dak pompuan tue cakap "gigi dia rongak" . hahaha. terus dia tumbok.
kalo time nak balik, mesti dia yang berbaris kat depan. kalo dh nampak mama , mesti dia cakap " ya mak aku " . hahahaha. lucu lah dia. sometime masa aku jaga dia malam-malam, aku soh dia tido, tapi last-last aku pulak yang tetido. dia tengok tv sampai awal pagi, dia jaga aku ke, aku yang jaga dia?

tue baru sikit cerita sal dia. malas aku nak ceta . banyak sangat. hahahha. aku sayang adek aku.
aku sayang semua adek aku n family aku n cinta hati aku >.<




Ni lah IWAN . gamba yang mama aku send semalam .


otomen etiii !


jam otomen hubby aku bagi kat dia.


dalam kereta. aku n adek aku .


rindu aku ngan family aku kat kampung neh .
sekian for entri today .
.
.
.
.
Lots of love, Ekinn Zhareef .



Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef