Photobucket Photobucket

Wednesday, December 29, 2010

AKU TAK SANGGUP & KITA TAK SALAH KAN KAN?

Assalamualaikum wbt .

sekarang pemain bola sepak negara kita tengah membuat yang terbaik untuk negara kita kan ?
tapi, aku tak nak tengok. seriously, aku tak sanggup dengar negara kita di caci & di fitnah.



\


mula-mula aku tengok tadi pun macam-macam "ayat  laser" dorang keluarkan. sebab tue aku taknak teruskan. susah sangat ke nak terima kekalahan  ? ataupun dorang sengaja buat macam tue sebab nak patahkan semangat pemain kita kan? tapi aku tau, pemain kita berhati cekal kan kan? 


YA ALLAH, IF NEGARA KAMI TAK BERSALAH, TUNJUKKAN KEBENARAN . AMIN.

sama-samalah kita berdoa untuk negara kita k? insyaallah if kita tak salah tuhan akan tunjukkan kepada kita.
aku sensitif if orang mengutuk negara kita. ingin  hati aku menangis. sebab aku sayang negara aku. MALAYSIA.  semua rakyat malaysia pun sayang kan negara kita ? inilah tiba masanya kita tunjukkan semangat 1 MALAYSIA kita .


okaylah, aku nak tunggu keputusan negara kita nanti & aku nak jenguk blog orang >.<

thanks for reading.

lots of love, Ekinn Zhareef.







Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

2 comments:

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef