Photobucket Photobucket

Sunday, December 19, 2010

NEW is BARU .




Assalamualaikum wbt .

sekali lagi arinie aku update blog. mesti korang pun bosan kan? takde muka lain ke? hahaha. 
sejak akhir-akhir ada-ada je yang aku nak update . semangat tol aku ! haha. mesti la semangat bila tengok blog aku berwajah baru !

pink giler blog ko ekinn?
haaaa. tue la selalu yang aku denga dari membe-membe aku. bukan apa, dulu aku langsung tak pandang color pink neh ! ewwww ! hahaha. tapi semenjak umurku semakin meningkat, selera ku berubah. macam cakap pasal makan lah pulak . hahaha, 


sejak bila minat pink?
nak tau sejak bila aku start minat pink nie? sejak aku tengok movie WILD CHILD . best tau movie nie. emma roberts yang berlakon . cam kiud jer aku tengok barang dia almost pink walaupun taksemua. 


Okay, story of pink TUTUP .



NOW story pasal header aku pulak . weeeee~
aku dah tukar header baru. semalam aku lambat tido, ngan aku taktau nak wat pa, then aku decide nak buat header baru je la. sebab aku taksuka sangat tengok header cupcake aku tue. *mengarei . 


nie la hasil aku buat semalam. 
simple jer. tapi aku suka >.<


nie header aku before nie . cupcake yer :D


disebabkan ketidakpuasan hati aku, so aku terus tuka header aku . aku takde la pandai cam orang buat guna photoshop tue, yang leh padam-padam gamba. buat simple je dah. teh tarik siap ! LOL . 

okay lah. thats all untuk entry aku kali nie yer .









Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef