Photobucket Photobucket

Monday, December 20, 2010

NORMAL IS BORING .


Assalamualaikum wbt .






boring kan buat benda yang sama everyday ? aku nie tiap ari ngadap laptop on facebook , jengok blog dengar lagu . bosan jugak buat benda yang sama tiap hari . "updatelah blog" tapi if takde crita, apa aku nak post ? kadang-kadang aku blur jugak nak update blog tau. thats why la kadang-kadang lama blog aku menyepi tanpa berita . if nak cerita details sangat pasal life aku, pakwe aku , ngan semua yang aku buat, aku tak suka sangat. nanti tak privacy la hidup aku kan? *ko ingat ko tue artis ke kinn ? HAHAHA . takde lah macam tue kan .ada certain yang aku rasa aku rajin nak cerita, aku cerita lah . >.< 

tapi kan, if kita boleh buat something yang different & adventure kan best ? contoh nya macam nie . JOM !
iye-iye jek aku nie nak ajak korang . HAHAHA  :D


hiking jom ? best memang best la kan . 
tapi aku penah hiking sekali. penat giler .


gi tempat waterfall pun okay gak kan?
boleh tenangkan minda, sambil berkelah . besttt yaww !


yang nie membe aku amoy ada sebut, dia cakap best .
kat sunway ada. sorang rm50 . yang nie absolutely bestttt !


main jetski jom ! hehhe. aku tak berani lah.
hahhaha. i cannot swin okay ?



best jugak buat benda yang kita takpenah buat kan ? aku nak maen iceskatinglah nanti :D hehehe
gi pantai pun okay apa kan ? buat castle . hehhe. macam budak-budak pulak. 
skateboard ? tak berani aku . lebam badan aku kang. 
okay lah kawang-kawang , tue jer lah entry aku ari nie.
chow shin chan !

thanks for reading .

lots of love, Ekinn Zhareef .


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef