Photobucket Photobucket

Sunday, December 19, 2010

Blog aku ringan jer .

Assalamualaikum wbt .

wahh ekinn ! awal-awal pagi dah update blog nampak ! weee~ bukan apa, lepas nie aku nak sambung wat assignment aku yang tergendala semalam, aku nak perabiskan semua supaya hidup aku lebih tenang TANPA ASSIGNMENT ! hahaha. iye-iye je aku nie , aku terbangun jer dari tido tadi, aku terus on lappy then bukak blog terus & aku singgah satu blog nie, ngan dia ada bagitau camne nak timbang berat blog .


*klik to enlarge



so, aku try la kan nak tau berapa berat blog aku ngan hasil nya 114.86KB jer . 
blog aku nie kategori ringan la yer .
if lebih dari 200KB dah kira berat la tue .



hmm, tue je lah aku nak bagitau korang pagi buta nie. k lah.
aku nak buat assigment .
thanks for reading.

lots of love, Ekinn Zhareef .


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef