Photobucket Photobucket

Saturday, December 18, 2010

SATURDAY BOREDOM .

Assalamualaikum wbt .

haaa. nie entry ke-2 untuk hari nie. rajin pulak aku update blog ari nie ek ? bia ah. aku duli hapa kan? aku baru je lepas buat assigment . tapi taksiap agi. esok lah aku sambung . lepas tue, aku bosan pulak sebab takde wat papa kan . so, di sebabkan boring yang teramat sangat, aku ambik keputusan nak SNAP SNAP ! jarang aku nak bergambar sekarang nie. ekot mood jer. if ada mood, ada la aku bergambar, then ada la gamba baru dalam fb aku, kadang-aku guna pic lama yang aku takpenah guna lagi . haaa, nie la yang aku wat masa aku boring tadi. jom tengok !




baru lepas mandi , seronok nak bau rambut .
 best tau bau syampu head & shoulder wana oren.


aiyoyo. tutup mata yer kin ???


hahahaha. mata aku juling ? aku peduli hapa ?
perey*

asa tiut jak titak ya kin eh ?
sutati tamek lah * LOL .

aku pun taktau apa motif aku bergambar cam nie .


ada lagi pic aku sebenarnya, tapi aku nie ada penyakit sikit. penyakit "M" . korang jangan ikot aku tau nak amalkan penyakit "M" nie. takbaik untuk kesihatan. hahahaha. 
sory yer, if gambar aku tak cantek . btw, enjoy the pic yeah ! 

okay lah . thanks for reading .

lots of love, Ekinn Zhareef .


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef