Photobucket Photobucket

Tuesday, December 21, 2010

Countdown to NEW YEAR 2011 :]

Assalamualaikum wbt .

just left 10 days more untuk masuk tahun baru ! tahun 2010 nie akan menjadi sejarah untuk kita semua kan ?
aku nie taksabar nak masuk tahun baru nak pasang azam baru . apa eh azam aku ?





aku nak henfon baru, baju baru, colour lens baru *eh eh. itu termasuk dalam azam baru ke kinn ? gehehehe . bukan la. aku nak update my gadget la sempena nak masuk tahun baru kan ?tapi tue bukan azam aku :]




Ni list aku untuk azam tahun baru aku, meh baca !


  • first thing aku nak ubah penyakit "M" aku ke penyakit "R" .  penyakit apa tue kinn ? lu pikerla sendiri 
  • aku harap aku pointer aku semakin meningkat , dalam 3 lebeh la. aku tamao below 3 lagi. sedeh taw.
  • nak ubah jadi orang yang cool . sebab aku nie hot tempered. memang dah reduce, tapi nak reducekan lagi. >.<
  • aku nak tahun 2011 takde la sejarah gaduh-gaduh. hopefully 2011 menjadi tahun yang paling menyenangkan aku ! aminnn .
  • and lastly aku nak tahun nie aku dapat meet aku punya hubby dengan lebih kerap. gehehehe . long distance relationship katakan , rindu sangat :D


tue jerlah azam aku untuk tahun 2011 yang akan datang >.<  azam korang pulak apa ?
semua nak azam ke arah yang lebih baikkan? tapi kita hanya boleh plan, tapi DIA yang menentukan .
okaylah, thanks for reading kawang-kawang !

lots of love, Ekinn Zhareef .


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef