Photobucket Photobucket

Friday, December 17, 2010

KAWAN KU KETULAHAN .

Assalamualaikum wbt .



TA WAU LAM HA . memang sesuai untuk membe aku sorang nie. bukan mengumpat bukan mengata . cuma nak bagi pengajaran kat sapa-sapa yang ponteng kelas . hahahaha. kisah nie nak kata lawak, takjugak, nak kata  sedih, sikit mimit je laa. >.< aku bukan nak mengaibkan kawan aku sendiri, dia jugak yang suruh aku buat cerita ketulahan dia nie .
*semua nama dalam cerita nie bukan nama sebenar .




pagi tadi kitorang da kelas . tapi membe aku si juliet nie tak turun. aku pun tak tau kenapa. habis je kelas pagi tadi. aku denga cerita membe aku yang ponteng terkantoi ngan warden kat umah balak dia (bukan kayu balak). nie semua gara-gara si bong yang skodeng dak ompuan umah sebelah balak membe aku nie. tapi dak ompuan tue tersedar & report kat warden dan terkantoi semualah . kes nie jadi besar sebab warden jumpa si juliet kat umah si bong la. paham-paham je la rules of hostel kan ? mana boleh bawak pompuan masok umah .
membe aku nie pun baru je tinggal kat situ, sebab dia nak wat assigment ngan balak dia tue . yang paling aku kesian kan adalah si spek . nak tau kenapa? disebabkan si bong tue si spek yang tak tau menau tiba-tiba kena dan jadi kes polis. macam nie, si spek nie ada hp bcamera & si bong nie takde. dia skodeng guna hp, tp hp awek dia la. dia cakap dia takde hp camera, & secara otomatik si spek nie pulak yang kena . sebab nama dia serumah ngan si bong tue, tapi dia tak tinggal kat situ . dia tinggal umah membe dia .

tapi yang aku salute kan, balak membe mengaku masa dorang kena investigate , balak dia mengaku membe aku ni awek ngan bukan kawan dia. biasa la kan, lelaki if dah terkantoi bukan nak mengaku awek . tak ler macam si bong tue, sanggup dia palat kawan dia si spek nie semata-mata nak save kan diri dia. .

tapi, if kawan aku turun kelas pagi tadi, takde la dia terkantoi kan ? tue lah nama nya ketulahan . hehehe. . hmm. aku harap nanti si spek nie terselamatlah yer. member aku nie pun dah jadi kes kolej dah. tapi harap-harap takde papa la kan?insyaallah .

*moral of story, jangan la ponteng kelas selalu ngan jangan la langgar peraturan yer . >.<

okay, sampai sini jer entry kita kali nie . thanks for reading .
.
.
.
.
lots of love. Ekinn Zhareef .
Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef