Photobucket Photobucket

Friday, December 3, 2010

Semalam .

assalamualaikum wbt .

tehee -.- pasal semalam memang menduga perasaan , hati , jiwa aku betol lah !
tapi yang pasti FB tue FAKE ! aku taktau sapa yg buat tapi aku rasa si cib tue yang buat . nak tau sapa si cib? ex dia la. BANJIR betol aku semalam . HAHAHAH >.< nanges tak henti-henti . sampai kembang mata aku turun kelas pagi tadi .
hubby aku terkejut betol bila aku cakap pasal fb fake tue ngan dia tak penah tau pun yang fb tue WUJUD.
dia SUMPAH DEMI ALLAH yang dia tak wat fb tue. pic tue ex dia jek yang simpan,masa last day dorang kapel dorang ambik pic tue. so pandangan korang sapa yang berpotensi tinggi mewujudkan fb fake tue? korang pun mesti piker si cib tue kan? tapi taktau la. aku just syak si cib tue .
takpe . yang penting bukan hubby aku yang buat semua tue. dia cakap dia tak kan pernah buat aku macam tue. cubit aku pun tak pernah. tengok aku nangis pun dia tak sanggup. apatah lagi nak buat macam tue. tapi hal semalam memang buat aku jadi separuh gila ! dugaan kan . macam aku post kat fb aku "HANCO JIWA, JIWA DI MAIN NYA " . tp takpe. hubby aku dah pun report kat admin fb pasal fb fake tue. then kitorang akan cari sapa yang buat fb fake tue sampai dapat ! nak tau sapa yg buat.
aku malas nak komen banyak lagi pasal nie ( walaupun dh banyak aku komen. haha ) just aku nak sangat sapa yang sanggup buat kitorang camnie. kitorangkapel tak kacau hubungan orang pun .
tapi takpe, setiap yang berlaku ada hikmahnya. && buat aku makin sayang kat hubby aku ada lah ! I LOVE U, FAREEZ ZHAREEF .

BTW, THANK SO MUCH TO: SYSNINIE, MEIMEI, LIYANA ASMIE,  AMALINA ZAIHARI & AMEERA sebab sudi mendengar  masalah aku semalam . sorry kalau aku menyusahkan korang ek. aku sayang korang. especially sys ninie i love u so much !



sekian . thanks sudi baca .
.
.
.
.
lots of love, Ekinn Zhareef .
Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

0 orang suruh ekinn diet:

Post a Comment

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef