Tuesday, January 4, 2011

Gambar lawak sukan !


alahai bang, nak bergusti ke apa? hahaha. agak-agak la bang yerrrr >.<





jangan seronok sangattt ! hahaha . kan dah kena ambil gambar ! hehehhehe.





wei wei, korang buat apa tue ? sengaja ke accidentally nie?





syok sangat main engko eh, sampai tak sedar spender ko tue turunnn . hahahaha.





await hang suka sangat nie? muka feeling semacam jek. hahaha





weeeee-inggggg ~ kau  ada? takda kan kan?





korang nie nak tarik aku agak-agak laaaa *mesti tue dia cakap dalam hati kan kan?





eh eh eh, apa korang buat tu? 



thanks for reading, lot of love, Ekinn Zhareef


Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

22 comments:

  1. hahahah gelik eh...harassment pun ada ya..ahaha

    ReplyDelete
  2. yupppp. hahahaha. pelik2 jak tok. hehe

    ReplyDelete
  3. semua bkaitan spender. sengal la dorang.

    ReplyDelete
  4. tau tkpe. haha. so embrassing kn kn? haha

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHA ! adeh. kelakar laa. tapi tamalu nyeee. haha !

    ReplyDelete
  6. fifiey n zaheera :betol2 ! hehehehe

    ReplyDelete
  7. you gambar yang last lucahhh!! HAHAHAHA

    ReplyDelete
  8. alia : hahhahha. lucah & so gay ! haha

    belalang ; tautkpe. haha

    ReplyDelete
  9. erk.. sensorednye gamba ! HAHA. aku yang masih bawah umur tak boleh tengok nh ;P

    ReplyDelete
  10. hahahah. tp dh tgk pon kan kan? hehehhe :)

    ReplyDelete
  11. misyaaa: betol2. candid sume tueee. hahhahaha

    kodet : takmao lah. eeewwww. haha

    ReplyDelete
  12. mena.... gelik da jak... ya baruk oooo.... sempat juak urang amik gambar candid kedak ya.... mun mek malu jak la.. hahaha

    ReplyDelete
  13. kelakar tol lah...gambar..tak pape jer..ahli sukan ni...

    ReplyDelete
  14. @Omu Rice hahha. tau tkpe. kan dh memalukan dorang. heheh

    ReplyDelete

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef