Monday, January 31, 2011

Lepas rindu makan tomyam

Assalamualaikum wbt

wahwahhh seronokkkk bila dah sampai KL, balik dari posting outstation . tak suka outstation, penat & selalu pokai T_T

oleh sebab itu(ayat skema), ekinn lepas rindu makan tomyam kat kedai ekinn biasa makan. paling penting order tomyam la kan ?biasa la kat warung tomyam kan kan? 
sapa-sapa yang dekat area kl n selangor tue boleh lah cuba warung tomyam nie. d'nice & wan mad. dekat area bt.9 hulu langat. hehe. *terpromote la pulakkk . hehehee.
murah je, tak mahal sangat kott. lisdawati ngan suami dia pun pernah makan kat situ tauu ! 

semalam order tomyam campur. fuhh' sedappppp. hehehe. nie ekin punya okay ?>.<



lauk-lauk lain yang di order member ekinn. banyakkk gilerrr.sebab kitorang semua outstation
so semua pakat makan besarrr laa ! >.< weheeee.
ayam masak merah, sotong masak merah. & banyak lagi lahh


ekinn ngan member dak umah 2 orang je semalam.hehhe. kenyang giler-giler lepas makan. mana tak nya kan?
nanti duit pt keluar nak makan besar pulakk. *hubby i cakap, kalau duit habis untuk makan takpa, sebab masuk peruttt >.<

p/s nanti duit pt keluar nak makan ice cream baskin robbins pulak



Dah baca komen, malas komen, like kan ^__^

5 comments:

  1. huhu.btol ckp suami ekinn.. i pun sokong.. nampaknya ekinn mmg enjoy kt kl dr penang..haha..cian ekinn kt penang suffer..

    ReplyDelete
  2. aliza :mmg sedappp :)
    nana: yupp sedapp !
    alysa:hehehe thanks dear!
    dayah :mmg sedap, p lah mam tmyam !

    ReplyDelete

Komen lah kat sini :)

 
Paparan terbaik di Google Chrome. Template by Ekinn Zhareef